Prije 20 godina – Adrijana i Vučko

Za povećati klikni na tekst pa onda još jednom.

Slijedeći petak 22. juna novi prilog.

Posted on 15. Juna 2012., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 2 komentara.

  1. Postovani
    Prateci blog dovla net odvelo me je i do ovog zida. Zapazila sam da imate evidenciju fotografija FOTO UNA. Ratne 1993 ili 1994 godine UN je obezbijedio pristup groblju Sv.Josip u Sarajevu na dan Svih Svetih tako da je FOTO UNA objavila i jednu fotografiju U RATU NASTAJU MNOGE PRICE: ljudske i neljudske, a sto je sa onim kojih vise nema. Na toj fotografiji na grobu mog pokojnog rodjaka Emila Gavranovca stojimo njegova majka Danica, moja sestra Ljilja i moja malenkost Elza Pecek. Ovu sliku imam i ja licno, ali mi je vec podobro ostecena, pa Vas molim ako ste u mogucnosti da mi tu fotografiju sa kompletnim clankom posaljete. Unaprijed zahvalna Elza Pecek – Marijan

    • Poštovana,
      Ja sam samo tokom 1992. godine bio vanjski saradnik Une, t.j. svake sedmice donosio po jedan svoj grafički prilog koji je bivao objavljen. Prema tome, ja ne posjedujem ni jednu fotografiju niti imam neku evidenciju. Jedino što imam to su primjerci Une u kojima su objavljeni moji prilozi. Slike koje objavljujem na Zidu su skenirane sa tih stranica.
      Žao mi je što Vam ne mogu pomoći, pogotovo što nemam izdanja iz 1993. i 1994. gdje su članak i slika objavljeni.
      Lijep pozdrav!

Komentariši