Tolerancija

Nakon jučerašnjeg Voxa sjetih se Ivana Ramadana i njegovog prvog animiranog filma “Tolerantia”. Svojevremeno mi je Ivan dao CD s tim filmom uz molbu da to ne “umnožavam”. Ispoštovao sam tu njegovu molbu sve do danas kada sam ga htjeo pitati da li to još važi. No, prije toga sam pogledao na YouTube i vidio da je krajem prošle godine film stavljen na gledanje cijelom  svijetu pa ga tako mogu okačiti i na ovaj zid, a posebno u kontekstu Miminog komentara.

Jedan Ivanov intervju ali na engleskom.

Inače, Ivan je sin moje prve rodice Ljiljane Pavlović Ramadan i student je arhitekture u Sarajevu. Film je pobrao mnoge nagrade i priznanja zahvaljujući, između ostalog, i financijskoj potpori ministarstva i tadašnjeg ministra Emira Hadžihafizbegovića.

Ivan s mamom prilikom jedne posjete Splitu.

Ne mogu odoljeti da na kraju posta ne uvrstim još jedan Ivanov uradak napravljen po priči njegovog pokojnog oca Harija.

Posted on 23. Juni 2011., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 1 komentar.

  1. Dragi Zlaja,
    Ivan Ti je “ubitačan”, siguran sam da će se o njemu još čuti! Poslah odmah link svojoj djeci; djeca (ma dobro, to su naravno već odrasli ljudi!) me stalno pitaju, o čemu se to zapravo kod nas u BiH radi (oni su sve troje Bošva); boljeg objašnjenja ja nigdje ne nađoh! Poselami svog Ivana i proslijedi mu ovaj komentar
    Kemo

Komentariši

