Ljubav

Hvala Kemi na SLATKICI.

A TEK ZA 20 GODINA….


***

Posted on 24. Juni 2011., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 2 komentara.

  1. Hvala Ti prijatelju na komentaru i ovako lijepom mišljenju o ovome što radim. Hvala i ostalima koji se do sada javiše.
    Sve je počelo baš kao ćoše na tvom blogu, kao paralela tvojim divnim pričama. A onda navali nešto iz mene te nemogućnost komentiranja svakog priloga natjera me da napravim poseban blog i da sa tvojim plovi kao katamaran po ovom uzburkanom moru internetskom. Nadam se da je građa od koje je napravljeno ovo plovilo dobra i zdrava, a MI koliko izduramo.
    Zlaja

  2. predragdebevec

    Dragi urednice Zlajo
    Ovaj komentar se odnosi na sve tekstove kao i na sve zvucne i vizuelne prezentacije na ovom tvom blogu.
    Sve je fascinantno i ja nemam rijeci da te pohvalim. Ako nas ista vraca u “vrijeme nevinosti” koje nam toliko nostalgicno nedostaje,/ vidi moj danasni prilog/… to je upravo ovaj Tvoj zid , koji je tu i da nas zastiti od svih nesreca ,oholih i nadmenih tekstova ,kao i od nepazljivih i proizvoljnih komentara .
    Od sada cu ja tebi placati kiriju na ovom blogu.
    Puno pozdrava Tebi i Tvojim citaocima od kojih sam i ja jedan od najvjernijih
    Pego

Komentariši

