Kemin šega flek na zidu

Pošto Kemo ovo šalje nekolicini svojih prijatelja neka se ne ljute na mene ako dolaze i pred Zid i ugledaju iste stvari.

vic prvi:

Žena mužu: “Beli si nesposobnjaković. Nisi sposoban ni za šta… isti si otac, a ni mati ti nije bolja. Ti bi na Olimpijadi za nesposobne osvojio drugo mjesto!”

Muž: “A zašto drugo?”

Žena: “Zato što si za prvo nesposoban!”

vic drugi:

Bračni par na povratku sa posjete prijateljima, gdje je muž nešta „uprsko“; nakon svađe, za vrijeme vožnje u autu vlada ledna tišina. Kola prolaze pored neke farme, a kod bunjišta se u lokvama sa užitkom valjaju dvije svinje. Žena ne može odoliti iskušenju: „Jesu li ti oni krmci šta u familiji?“ „Jesu, to su mi punac i punica.

Kaže Kemo da je i ovo za na zid.

A sad da se i ja malo uflekam.

Već sam pisao kako postadoh plagijator, ali sam to ostavio u Ćošetu. No, dobih mejl u kojem mi prijatelj kaže da ni sa Zidnim novinama nisam nešto originalan. Tačno, prve takve novine sam vidio u osnovnoj školi “Vježbaona” u Sarajevu kad ih je napravila zajedno s nama naša učiteljica Mukić Sehija. Od tada sam ih viđao u srednjoj školi, na radnim akcijama, u vojsci, po mjesnim zajednicama, domovima kulture i drugim domovima, a na kraju evo i Arsena sa svojim knjigom “Zidne novine”. Pa zašto ne još jedne, Zlajine.
Arsen

Posted on 26. Juni 2011., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 1 komentar.

  1. Brojtro Zlaja!

    Bilo bi svrsishodno ovdje ubaciti link na jedan od prikaza knjige na koju aludiraš;
    na primjer:
    http://www.mvinfo.hr/izdvojeno-kritike-opsirnije.php?ppar=3473

Komentariši

