PISTAČO METALIK

U Splitu 7.7.2011 održana je promocija novog albuma “Pistaccio metallic”.

Splitska grupa TBF je poznata i popularna na području cijele bivše države.

Za vas sam izabrao meni najsimpatičniju pjesmu posvećenu Dalmatini, hrvatskoj cesti A1.

Sandro Pogutz SD: Na ovom albumu žanrovski ste se protegnuli od funka, preko afrobeata pa do klasičnog zvuka s Prokurativa, ogoljenog do banalnosti u pjesmi “Dalmatino”. I to je samo dio spektra. Nisam siguran da na Splitskom festivalu ne biste pobjedili da ste na njemu nastupili. Ma koliko “Dalmatina” bila ironiziranje, mislim da bi prosječna festivalska publika ipak na nju “okinula”. Toliko se dobro koristite “oružjem” svoga “neprijatelja”da ste mu zapravo “ukrali balun” i opasno igrate na njegovu terenu.

Saša Antić-tekstopisac: Kad sam smislio tu stvar, drndali smo se po Bosni i nekako mi je sama došla u tom festivalskom melosu, a i u tekstu sam se dotaknuo nekih općih mjesta. Tu stvarno postoji iskrena emocija prema objektu obožavanja-nije žena, nije zavičaj, ali je autocesta. Mi smo stalno na putu i znamo koliko nam znači kad se vozimo dobrom cestom. Dakle, ovo uopće nije isključivo parafraziranje i parodiranje. “Dalmatina” ima više dimenzija i baš takva nam leži. Nismo to na silu radili, kao – ajmo ironizirati festival. Kada sam došao s tom pjesmom i zapjevao refren, svi su se iz benda odmah uhvatili za nju. I baš je dobra za vožnju.

Posted on 9. Juli 2011., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. Komentariši.

Komentariši

