Kemin plakat

PAŽNJA, PAŽNJA!

Daje se na znanje radnicima, seljacima i poštenoj inteligenciji da će izvjesni Husein Kemalćehajić poznatiji kao Kemal Huseinćehajić, takozvani KEMO, povremeno na ovom zidu priheftaćiti i po neki svoj plakat.

Plakat No 1

Konzumiranje istog je na vlastitu odgovornost. Za fizičko i mentalno zdravlje nakon čitanja ne odgovaram.

Posted on 17. Juli 2011., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 10 komentara.

  1. Joj, vidi, evo nam i Jana! Vozdra, Jan, bujrum, đela mašallah, beli si me obradovo!

  2. Moke Haveru Vozdra!
    Pratim ja Nadana i njegovu borbu sa papcima u njegovom Vilajetu,pa sam tako i tvoje druzenje sa Sabanom i Jokom ,ko pravi Mahalac, vec strpo u Seharu prije jedno mjesec dana.Citajuci nisam se prestao smijati do kraja price.Imao sam utisak ne da citam nego da te slusam kako pricas.Ima tvojih Bisera jos i na Dovlanetu koji su mi popravili raspolozenje i zbog tebe i takve Raje uglavnom i posjecujem blog.Fino je vrijeme provoditi sa pravom Rajom.Nego ti nas obraduj sa jos kojim tvojim biserom,koliko vidim i drugima se svidjaju.
    Puno pozdrava iz kisovitog KA.
    Dodza!

  3. Vozdra Moke!
    KA=Karlsruhe, a ono “davraniso” (ako me Rahmetli Hatidza nije slagala), biva koo doso sebi ili osvjestio se.Nego cire ti nime hocel biti nekih novih Orlova na tvojoj stranici.
    Puno pozdrava iz komsiluka.
    Dodza!
    Zlaja!
    Fala ti na Expres Posti.Puno pozdrava od
    Dzade!

  4. Pozdravi ekspresno prenešeni u Makarsku.

  5. Moj Moke ima hiin jos koje si davraniso.Pozdrav iz komsiluka.KA
    Dzada.
    Zlaja pozdravi mi puno Srecka , Adviju i djecu od
    Dzade i Azre.

    • Vozdra, Džada! Je l´ to “KA” Karlsruhe, ili kako? A ovo “davraniso” beli čujem po prvi put! Rahmeta ti učiteljice, cire mi šta to znači?

  6. Draga Brankice, ovakve pohvale su Zlaji i meni divna motivacija, baš Ti hvala! A mi ćemo se potruditi da Te održimo veselom, jer pohvala i obavezuje!

  7. Branka Stojkanovic Boskovic

    Navijam za Kemu.Samo naprijed.Da nema vas sa duhom i zeljom da je podjelite sa nama,bas bi nam bilo lose u ovom novom svijetu/na kraju svijeta/

Komentariši

