KP-4

Nazvo me jaran (nije Kemo) pa kaže:
“Oni su ti vicevi bajati, sve ih znam”.
“A znaš li onaj o svemirskom brodu i piramidama”, bubnem ja?
“Ne znam.”
“Pa što se onda javljavš?”

Nakon pola sata zove on opet: “De matereti, ispričaj mi taj o svemirskom brodu i piramidama”.
Uh đe me nađe na lijevoj, preznojavam se ja pa krenem izmišljati:
Zaustavio se svemirski brod iznad pustinje pa otac govori sinu: “Ono dole je karavan što prolazi pustinjom, a psi laju”.
“Dobro, a đe su ti piramide?”
“Paaaaa, piramide su u Bosni”.

*****

Stigao novi plakat od Keme. Ovaj put je tema sex. Mladi da nešto nauče, a stari da se podsjete.

Puritanci, ne otvarajte ovo ni za živu glavu!

PLAKAT br. 4    Kraći put (PDF)

PLAKAT br. 4    Malo duži put-cijeli ekran (PPS)

Posted on 29. Juli 2011., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 3 komentara.

  1. Vozdra Moke!
    evo jedan za me taze a more bit za te bajat.Ako ti se svidi obradi i proslijedi ljeda.
    Fali se Slovenac Zagrebcaninu,Beogradjaninu i Sarajliji kako su oni skontali kompjuter,ko najbolji na svjetu,na svako pitanje za sekundu dobijes odgovor.Ovi mu nevjeruju pa hoce da provjere.
    Udje Zagrebcanin postavi pitanje,za sekundu mu izbaci odgovor i on sav zadivljen izlazi.Za njim udje Beogradjanin i on postavi pitanje,za sekundu dobije odgovor,zadivljen izlazi. Za njima ulazi Sarajlija i ne izlazi.Pet minuta,deset minuta,ova trojica ne mogu da vjeruju da nije dobio odgovor ulaze za njim kad tamo prostorija do vrha puna papira ,kompjuter se pusi, izbacuje papire. samo sto ne eksplodira.Sta ga to upita covjece bozji pitaju ga oni.
    Ma nista ba,uso i nako s vrata mu kazem sta ima ba,kad je on poco da izbacuje……..

    Jena fina Vozdrica,Dodza

  2. Kemo, ovo je odlicno, gdje si ovo nasao.Nisam isla na “Zlajin zid”, jer mi se cinilo da je nesto stao. Kompletno mi se dopada.Osvjezavajuci, lagan, predivan.To nam treba.
    Samo naprijed. Cestitam obojici.
    Pozdrav, Branka

  3. Citat Zlaja: “Nazvo me jaran (nije Kemo) pa kaže …”

    Čekaj ba Zlaja, zar Ti imaš još jednog jarana!? E moj “arhitektiću”, sad sam ljubomoran , zar si našo još jednog što je mahnit ko ja… :)!
    A Ti, Džada, ne zezaj, nego komentiraj! Branka, kako Ti se svidje plakat – ma otkako Ti svog Vladu Urbana tamo vidje, i ne gledaš više na ZID!
    Vozdra Vam svima, Kemo

Komentariši

