Kijamet u Splitu

Ovogodišnji kijamet je “zakasnio” tačno 2 mjeseca u odnosu na zimu 1983.-84. Samo što je ovaj put Bura povela sa sobom i Snježnu kraljicu ne bi li se prikazala u romantičnijem izdanju.

*****

17.20h

Prilažem upravo pristigli mejl.  ‘Vako se Kemo brine za mog veseljka.

Posted on 3. Februar 2012., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 4 komentara.

  1. Moj prijedlog za sve pametne djevojčice: po ovoj “ciči-zimi” navucite pred spavanje parhetnu pidžamu (onu staromodnu, na kopčanje s puljkama) :)! Možda i nije tako moderno, al’ toplo brate!

  2. U pravu ste šinjorina Ivana, to su Blatine (na kojima nema c. grijanja), a dokad će vako ne zna se. Brrrrr…

  3. Šjor Zlaja!

    Evo nas u istom gradu zameteni snijegom. Po slikama koje ste poslali na dovla.net rekla bih da ste na Blatinama /meščini ono su zgrade s Blatina/ .
    Ja sam na suprotnom kraju,najlipjeg grada na svitu/poslije rajvoSa/
    Juče, kad je ‘nako mashala napad'o smiješno mi bilo od panike koja je u gradu…te „sniježni dan“,te rumKe se oglasio…. te djeca ne idu u vrtiće,a danas već pravo frka.
    Noćas oko dva počela padati kiša, a danas …sami vidite…
    Jutros sa sabaha vijesti iz rajvoSa, snijeg više od metra.
    Srdačan pozdrav,
    Ivana

  4. Zlatko, dobro da sam otvorila tvoje novine . Nebi vjerovala da je toliko snijega. Ja ga u Ljubljani jos od proljeca 2011 nisam vidjela. U nas samo -10; -12, puse bura, hladnoooo….
    Ovo vrijeme se totalno popišmanilo.

Komentariši

