Ljisica

Vozdra Zlaja! Evo, samo nek se šta šljaka, hvala, pozdrav Mirjani i Tebi, Kemo

Plakat-12

“Jel to Zlaja u vučijoj koži?” odgonetam ja.

Ma jok ba Zlaja, koja si Ti „ljisica“, ali kad mi već dade ideju, evo odmah, al nek znaš da ću Vladi poslat, ako me ne budeš slušo!

Sve mi se čini daš morat to poslat Vladi, ali Dovla neće objavit.

Znam, opet bi išlo preko Tebe J! Ma kažem ja, Ti si „ljisica“!

Onda ja napravim SKRIVALICU za Kemu, a i za vas:

GDJE JE ZLAJA, tj. JA?

    Jooj, Zlaja, slika je „mrak“! Al‘ jedva Te nađoh!

A Vi ?

Posted on 27. Februar 2012., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. Komentariši.

Komentariši

