Majmunska posla

Posl'o Kemo

Kemo moj, moramo priznati da smo majmuni

zbog mira u kući.

Posted on 3. Mart 2012., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 1 komentar.

  1. Drage curice Ivana, Branka i Biserka! Koji sam papak, zamalo zaboravih:

    Sretan vam 8. Mart i da nam dugo ostanete vjerne! Čim stignem, napraviću jedan PLAKAT samo za vas, muškinje (Džada, ovo na Tebe šicam) će tu loše proć´! A za vaš današnji praznik, makar ovaj stari (ali dobar) vic:
    KOINCIDENCIJA
    Farmer uzgajivač kokošaka otišao je do lokalnog bara… sjeo pored jedne zgodne žene i poručio čašu šampanjca…
    Žena se nasmiješi i reče: “Kako ovo da razumijem? Upravo sam i ja naručila čašu šampanjca.“
    “Koja koincidencija!” kaže farmer. „Ovo je specijalan dan za mene i ja ga proslavljam.“
    “Ovo je i za mene specijalan dan. Ja takođe proslavljam”, reče žena.
    “Koja koincidencija!” reče farmer.
    Pošto su se kucnuli čašama, čovjek upita: “Šta vi to proslavljate?”
    “Moj muž i ja smo pokušavali da dobijemo dijete i danas mi je ginekolog rekao da sam trudna!”
    “Koja koincidencija!” kaže on. “Ja sam uzgajivač živine i već godinama su mi kokoške neplodne, ali danas sve od njih nose oplođena jaja!”
    “To je sjajno! ” reče žena. “Kako su vaše kokoške postale plodne?”
    “Promijenio sam pijetla.” odgovori čovjek

    Žena se nasmija: “Koja koincidencija!”

Komentariši

