Prije 20 godina-Transformacija pahuljice

Čuo sam tih dana da je u zgradi Slobodne Dalmacije smještena redakcija sarajevskog Asa. Napravio sam ovaj prilog (transformacija pahuljice) i krenuo u potragu za Asom. Na porti mi rekoše da se ne radi o Asu nego o Uni. Pošto je Una bila “ženska novina” nisam tome pridavao značaja. U tom trenutku je naišao Predrag Lucić, jedan iz Feralove trojke, pogledao prilog i pitao me želim li da to objavi u SD. Pristao sam i tako je to objavljeno u nedjelju 10. maja 1992. ispod priloga “Sarajevske ratne priče”.

Nakon toga sam napravio neke humoristične priloge i pokušao ih plasirati u SD, ali redakcija “Pometa” je bila zatvorena sredina i ništa od objavljivanja. Tada se sjetih Une, napravih jedan prilog na temu opkoljenog Sarajeva, moga rodnog grada, ali o tome 25. maja.

Za povečati tekst klikni na njega, a onda još jednom.

Posted on 10. Maj 2012., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. 2 komentara.

  1. Dragi Zlaja, čestitam Ti na ovoj grafici, kreacija je za “peticu” – sad mi krivo što to meni nije naumpalo! Ponekad jednom slikom možeš više reći nego da roman napišeš!

Komentariši

