Prije 20 godina-SOS za Sarajevo

Kao što obećah danas se nastavlja serijal “Prije 20 godina”.
…i tako pronađoh redakciju “Une”, upoznah se s glavnim i odgovornim koji se zvaše Ahmed Bosnić. Kad je pogledao prilog reče da me je sam Bog poslao jer upravo pokreću akciju “Pomozimo Sarajevu” u koju se ova grafika odlično uklapa. Bio sam zadovoljan da bar na ovaj način mogu pomoći svom gradu. Iako smo i supruga i ja bili na birou odmah sam dao do znanja da ne tražim ni dinara honorara jer to je moj skromni prilog ovoj akciji. Tako je to bilo do kraja godine u kojoj su se prilozi objavljivali skoro svake sedmice.

*****

*****

Za povećati klikni na tekst, a onda još jednom.

*****

Nastavak slijedi 1. juna 2012.

Posted on 25. Maja 2012., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. Komentariši.

Komentariši

