“Split 2012.”

Jučer je završen:

Prva nagrada stručnog žirija:



***

Prva nagrada publike:



***

Moj izbor:

KEMAL MONTENO: VAŽNO MI JE DA SE PJESMA SVIDI PUBLICI

Sarajevski kantautor Kemal Monteno nastupa na 52. Splitskom festivalu s pjesmom ”Pođimo opet stazama sreće”. Autora teksta i skladbe je Niko Bulić, dok iza aranžmana stoji Đelo Jusić mlađi.
– Drago mi je da sam se poslije moje zdravstvene situacije vratio pjevanju, a još me više veseli što sam u formi za nastup na Splitskom festivalu. Pjesma je predivna, osjetio sam je na prvo slušanje i bio bih iznimno sretan da se publici dopadne. Više od svih očekivanja što se tiče nastupa, važno mi je vidjeti svoje splitske prijatelje i da nam svima bude fino.
Splitski festival je praktički jedini ostao na ovim prostorima po svojoj tradiciji i kvaliteti, a napose po činjenici da pjevaš uživo u predivnom ambijentu.

I pored problema sa zdravljem Kemo je nastupio na njemu uvijek dragom festivalu s pjesmom znakovitog naslova.


Posted on 2. Juli 2012., in Nekategorizirano. Bookmark the permalink. Komentariši.

Komentariši

