Dnevne arhive: 2. Oktobra 2011.

Plakat No. 10

Danas je sve po Keminom izboru.

Vozdra Zlaja! Evo dobih jedan taze iz Šehera, ako hoćeš, objavi ga na „Zidu“:

Baksuzluk

Žali se Mujo jaranima: „Nekom dragi Allah dadne, a nekom jok! Eto, ja baksuz ono pravo, a Fata mi beli berićetli! Neđe pred Bajram nađe ona zlatnu burmu na sokaku, a odmah poslije toga i džerdan; pa za Bajram nađe i bundu od krzna, ma ko da je za nju skrojena, eto koje je  sreće…
A ja, ja poslije toga nađoh u svom krevetu jedne muške gaće, i koji sam Ti ja baksuz, prevel´ke mi!“

*****

Godine nas uče da se opredijelimo za ono što je najvrijednije.

 

Jedna dama u poodmaklim godinama stajala je na pramcu

jednog broda za krstarenje, čvrsto držeći svoj šešir

sa dvije ruke, da ga vjetar ne bi odnio. Jedan gospodin se približi i kaže:
– Oprostite mi gospođo, …ne želim vas inkomodirati,

ali da li je gospođa već primijetila da vjetar podiže njenu haljinu vrlo visoko?
– Da, jesam, ali trebam obje ruke da

zadržim moj šešir na glavi.
– Ali, gospođo….gospođa treba znati da su njeni intimni djelovi

izloženi za javnost! – kaže kavalir.

Dama je bacila pogled prema dolje, zatim prema gore, i odgovorila:

– Gospodine, bilo koja stvar koju gospodin vidi ovdje dolje ima 85 godina. A šešir sam kupila jučer…

*****

Dovezu se Mujo i Suljo na benzinsku pumpu u Njemačkoj i pita ih radnik:
“Diesel? Super?”
Kaže Mujo: “Wasser!”
Gleda Nijemac u čudu, ali svejedno natoči vode do vrha petrol-tanka. Mujo izvadi neku tabletu i ubaci u rezervoar, malo zaljulja auto, ko biva da se tableta razmuti u vodi, sjedne, upali i ode.
Nijemcu pala vilica.
Sutra, ista situacija. Opet Mujo traži vodu, Nijemac natoči, Mujo ubaci tabletu, zaljulja malo auto da se tableta rastvori u vodi, sjedne, krehne i ode.
Treći dan Mujo dolazi na pumpu, traži vode, te biva poslužen po običaju. No,odmah nakon tankanja vode i metanja tablete u rezervoar prilazi mu neki gospodin u odijelu i kaže: “Čuo sam da imate neke posebne tablete za pogon motornih vozila. Ja sam direktor ESSO-a. Moja kompanija je spremna platiti milijun eura za njih! Izvršili bi analizu i počeli masovnu proizvodnju.”
Kaže Mujo: ” Ili tri milijuna, ili ništa od posla.”
Nijemac izbroji tri milijuna, Mujo stavi kofer s parama na zadnje sjedište i dade direkoru ESSO-a teglicu punu benzinskih tableta. Sjedne u auto, krehne i ode.
Voze se oni tako, kad ga Suljo upita:
“Je li Mujo, kako ćemo se mi sad vozit’?”
“Pa na plin, k'o i do sad…”


Plakat 10-pdf
Plakat 10-ppsx